Правило повернення

Наш товар – це живі рослини. На жаль, при транспортуванні поштовими службами до Вас, вони можуть в дорозі пошкодитися або підсохнути. Якщо, з тих чи інших причин, посадковий матеріал прийшов до Вас у незадовільному стані, у Вас є право на компенсацію. Тому не поспішайте розчаровуватися про витрачені кошти.

Ми повертаємо Вам гроші, якщо:

1) Якість отриманих цибулин, саджанців, розсади, насіння та рослин не відповідає стандартам якості (товар гнилий або неживий).

2) Рослина суттєво відрізняється від фотографії на сайті.

3) Вам прийшло не те, що Ви замовляли (пересорт).

Обов’язкові умови повернення коштів:

1) Надсилайте свою скаргу тільки на наш VIBER за номером телефону - +38(96)-0123-952

У листі детально опишіть свою проблему та номер замовлення. В окремих випадках оператор може попросити Вас зробити фотографії неякісного товару (кореневища, цибулини, саджанця) як доказ, або інші докази.

2) Розгляд претензії може бути від 2 до 5-и робочих днів.

3) Коли Ваше рішення про компенсацію буде задовільне, то ми повертаємо гроші у вигляді знижки на наступне замовлення або у вигляді грошових коштів на вказані реквізити протягом 1-3 днів.